Naprapat Stockholm - naprapat, kiropraktor och idrottsmassage
08-400 25 435 info@friskvardskollen.se

Behöver du en naprapat i Stockholm?

Vi är en idrottsklinik med legitimerade naprapater på Kungsholmen och i Kista, som erbjuder olika tjänster inom naprapati, friskvård, rehabilitering samt träning.

HAR DU ONT?

Naprapati

 

Massage

 

Idrottsmassage

 

Stötvåg

 

Vill du nå nästa nivå och nya mål?

OMDÖMEN

Nyfiken på vårt samarbete med Racefox?

VÅR IDROTTSKLINIKS BLOGG

Träning efter graviditet

Träning efter graviditet

Att kvinnokroppen förändras under en graviditet och förlossning, tror vi de flesta är medvetna om. Magen, buken och bindväven töjs ut. Bäckenbotten belastas på ett nytt sätt och påverkas även den. Vissa får besvär, andra inte. Mer för vissa och mindre för andra. Så kan du få hjälp!

Ergonomitips vid hemmaarbete

Ergonomitips vid hemmaarbete

Sitter du hukad vid köksbordet eller kanske rent av i soffan? Börjar det kännas i nacke och axlar efter ett par veckor med jobb hemifrån? Här kommer ett par ergonomitips som kan underlätta din arbetsvardag när du jobbar hemifrån.

Covid-19 och ändrade avbokningsregler

Covid-19 och ändrade avbokningsregler

Med anledning av det nya influensaviruset covid-19, vill vi informera dig om att avbokningsregeln om 24-timmar innan besök är borttagen t o m 31/3.

Nu kan vi erbjuda en naprapat i Stockholm city

Nu kan vi erbjuda en naprapat i Stockholm city

Friskvårdskollen har en vision om att erbjuda alla sina patienter möjligheten att prestera på toppen av sin förmåga. På gymet Hart54 öppnar vi upp vår tredje klinik. På samma adress finns även Sveriges ledande testklinik Aktivitus.

Så kan du förebygga benhinneinflammation

Så kan du förebygga benhinneinflammation

Besvären som många har på framsidan eller baksidan av smalbenet är egentligen inte en benhinneinflammation utan handlar för de allra flesta om en överbelastning. Så kan du förebygga benhinneinflammation.

Löparknä – 5 bra övningar!

Löparknä – 5 bra övningar!

Löparknä beror, enkelt utryckt, på att senan på utsidan av knät har blivit överbelastad och irriterad. Anledningen till det är ofta en svaghet i höftenmusklerna. Klarar du dessa 5 övningar?